Ile czasu trwa stworzenie strony internetowej w Pszczynie i co muszę wam dostarczyć?

Szanujemy Twój czas, dlatego wystarczy nam chwila byś opowiedział nam o swojej firmie i waszej ofercie. Na tej podstawie stworzymy na stronie internetowej zdjęcia, teksty i całą koncepcję. Po ustaleniu potrzeb i celów jakie chcesz osiągnąc, proponujemy rozwiązania, które pozwolą Ci je spełnić. Nie musisz się więc przejmować kto zajmie się tworzeniem tekstów, zdjęć, umieszczeniem strony w internecie - zaprezentujemy Ci kilka wersji strony. Wybierzesz najlepszą i wprowadzimy ewentualne poprawki.

Co w przypadku gdy chcę zmienić tekst lub zdjęcia na stronie?

Wystarczy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie i powiadomić o zmianach. Najczęściej są one wdrażane błyskawicznie. Wiele z naszych stron jest wyposażonych w nowoczesne panele administracyjne, dzięki czemu samodzielnie dodasz nowe zdjęcia realizacji, referencji, produktów.

17 powodów do stworzenia strony internetowej

1. Konkurenci zdobywają nowych klientów bez trudu

Jest to jeden z najważniejszych powodów, dla których każda mała, średnia czy większa firma potrzebuje strony internetowej.
Jeśli nie chcesz przekazywać klientów konkurencji, potrzebujesz strony internetowej. Bez niej zasadniczo przekazujesz im pieniądze, które mogą być twoje. Klienci nie mogą znaleźć Cię w Google, więc idą do konkurencji. Dzięki stronie internetowej będziesz mógł być widoczny dla nowych klientów.

2. Strona internetowa to inwestycja

Chociaż z początku możesz nie widzieć korzyści to strona internetowa może być opłacalną inwestycją. Jeśli wydałeś ponad 1500 zł na nową stronę i zarobiłeś 10 000 w ciągu następnych 12 miesięcy to świetna inwestycja. W takim przypadku Twoja strona www stała się ciągłym strumieniem dodatkowych dochodów i będzie nadal sama za siebie płacić przez wiele lat. Z drugiej strony, jeśli myślisz tylko o kosztach i starasz się robić rzeczy tak tanio, jak to możliwe, wynik może być odwrotny. Pewnie, że możesz założyć stronę internetową za mniej niż 500 zł, ale może one źle wpłynąć na wizerunek Twojej firmy i zniechęcić potencjalnych klientów.

3. Ludzie szukają Twojej firmy w internecie

Google jest zwykle jednym z pierwszych miejsc, do których ludzie zwracają się, gdy szukają produktów lub usług, które masz w ofercie. Jeśli nie masz witryny, Twoja firma nigdy nie zostanie znaleziona, a klienci przejdą na strony konkurencji.

4. Zawsze coś sprzedajesz, nawet jeśli nie masz sklepu

Właściciele firm mogą myśleć, że po co im strona internetowa, skoro nie chcą sprzedawać produktów przez internet. Chodzi tu nie tyle o bezpośrednią sprzedaż na stronie, ale pozyskiwanie nowych kontaktów i zapytań od klientów, które przeradzają się później w sprzedaż.

5. Klienci dowiedzą się czegoś więcej o Twojej firmie

Jeśli klient zachwycił się opiniami na temat Twojej firmy i polecił Cię swoim znajomym, prawdopodobnie nie będą mieli Twoich danych, ale kojarzą nazwę Twojej firmy. Gdyby ci ludzie poszli do domu i spróbowali znaleźć w Google Twoją firmę, nie pojawisz się tam, jeśli nie masz strony. Gdy masz stronę internetową możesz zaprezentować swoją ofertę i historię firmy (takie opisy i teksty na stronę możemy przygotować za Ciebie).

6. Zaprezentuj się jako fachowiec

Strona internetowa to świetny sposób na wykazanie się wiedzą specjalistyczną w swojej dziedzinie. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności możesz zaprezentować swoje realizacje, aby co uwiarygodni Twoje wysokiej jakości usługi.

7. Strony internetowe są zawsze dostępne dla klientów

W przeciwieństwie do tradycyjnego biznesu, który zamyka się np. o 16, strona internetowa jest dostępna 24/7 365 dni w roku. Oznacza to, że klient może w każdej chwili wejść na Twoją stronę internetową i skontaktować się lub dowiedzieć się więcej o ofercie. Strona pracuje dla Ciebie w dzień i w nocy, bez względu na porę dnia.

8. Twoja firma będzie wyglądać bardziej profesjonalnie i nowocześnie

Czy nam się to podoba, czy nie, wkroczyliśmy w erę cyfrową, mamy XXI wiek. Jeśli ludzie chcą się czegoś dowiedzieć sięgają do internetu. W rezultacie większość ludzi oczekuje, że firma będzie miała stronę internetową.

9. To część strategii marketingowej

Strona w połączeniu z reklamami w mediach społecznościowych i / lub Google Ads może uzupełnić Twoją cyfrową strategię marketingową i pomóc zwiększyć sprzedaż. Takie nowoczesne działania zdecydowanie mogą zastąpić banery reklamowe w Pszczynie. Strona internetowa działa cały czas i użytkownicy dłużej mają z nią styczność. Jeśli np. Reklamujesz się na Facebooku, dostarczenie użytkownika na stronę w Twojej witrynie pozwoli na większą kontrolę nad jego działaniami i prawdopodobnie zwiększy szanse na konwersję.

10. Zapewnij kontakt i odpowiedź na najczęstsze pytania

Twoja strona internetowa może stać się częścią obsługi klienta i zapewniać informacje, których szukają ludzie. Odwiedzający mogą przeczytać o Twojej ofercie i sprawdzić odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące usług i produktów z oferty.

11. Pokaż swoje opinie i referencje

Jeśli Twoja firma ma wielu zadowolonych klientów, możesz podzielić się ich opiniami i referencjami na stronie, aby pokazać potencjalnym klientom, dlaczego powinni wybierać Cię spośród innych.

12. Zareklamuj się na większym rynku

Nawet jeśli działasz lokalnie reklamując się przy pomocy strony internetowej możesz dotrzeć do wielu klientów. Dotarcie do większej liczby klientów pozwoli znacznie zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność firmy.

13. Dowiedz się czego szukają Twoi klienci

Możesz dowiedzieć się, czego szukają Twoi klienci na Twojej stronie, korzystając z wielu różnych narzędzi analitycznych. Przeglądając dane dostarczane przez narzędzia takie jak Google Analytics i Search Console, będziesz w stanie znaleźć najpopularniejsze produkty lub usługi, których szukają Twoi goście u Ciebie. Pozwoli ci to skoncentrować swoje wysiłki na najskuteczniejszym produkcie / usługach, a także zobaczyć, gdzie możesz potrzebować ulepszeń i gdzie możesz się rozwinąć.

14. Niski koszt w porównaniu do efektów

Chociaż tworzenie strony internetowej wiąże się z różnymi kosztami, długoterminowe korzyści, które mogą z niej wynikać, znacznie przewyższają początkową kwoty jej stworzenia i promocji.

15. Media społecznościowe to nie to samo co strona internetowa

Niektórzy właściciele firm uważają, że skoro są już w mediach społecznościowych to nie muszą tworzyć strony www. Chociaż obecność w mediach społecznościowych jest zdecydowanie dobra, to nie pomaga ludziom znaleźć cię w chwili, gdy szukają Cię w Google. Media społecznościowe to świetna forma reklamy, ale to strona internetowa powinna być podstawą Twojej reklamy w Internecie i miejscem prezentacji informacji o Twojej firmie.
Chociaż popularność mediów społecznościowych stale rośnie, strony są nadal równie ważne dla osób oferujących produkty lub usługi, nawet jeśli nie sprzedajesz niczego bezpośrednio przez Internet.
Jeśli klienci lubią to, co sprzedajesz, media społecznościowe mogą pomóc Ci dotrzeć do większej liczby osób. Jeśli Twoi obserwatorzy lubią i udostępniają Twoją treść lub stronę, zobaczą ją znajomi. Zwiększy to Twoje szanse na dotarcie do nowych klientów.

16. Musisz inwestować więcej w reklamę na social media

Innym powodem, dla którego warto zastanowić się nad reklamą za pomocą samej strony internetowej zamiast na Facebooku, jest spadek zasięgu organicznego na Facebooku. Dawno minęły czasy, kiedy można było zbudować odbiorców i uzyskać bezpłatny ruch.
Dobrze zaprojektowana witryna internetowa zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek pomoże Ci dotrzeć do lokalnych użytkowników szukających produktów i usług oferowanych przez Twoją firmę dokładnie wtedy, gdy tego potrzebują. Dlatego firmy muszą być bardziej aktywne w docieraniu do docelowych odbiorców. Ludzie w Google szukają produktów i usług, bo mają potrzebę zakupu lub chcą się dowiedzieć czegoś więcej, co ich przekona. Przykładowo klient miał awarię samochodu i szukał „pomoc drogowa pszczyna” to wtedy, może cię znaleźć.

17. Nie wszyscy korzystają z social media

Innym powodem, dla którego nie powinieneś polegać tylko i wyłącznie na social media w swojej firmie, jest to, że nie wszyscy z nich korzystają. To w połączeniu z powyższym punktem dotyczącym spadków zasięgu powinno być wystarczającym powodem do założenia własnej strony internetowej.

Proces tworzenia strony WWW

    Nasz doświadczony zespół projektantów stron internetowych omówi z Tobą potrzeby co do strony, po czym przystąpimy do działania i stworzenia indywidualnej strony dostosowanej do konkretnych wymagań.
  1. Etap 1 | Twoje potrzeby i cele Spotkamy się lub porozmawiamy przez telefon i e-mail. Sprawdzimy czego potrzebujesz i przedstawimy Ci wstępne założenia.
  2. Etap 2 | Rozeznanie Robimy szczegółowe rozpoznanie branży w której działasz, analizę konkurencji i wykorzystujemy najlepsze techniki do zaprezentowania Twojej oferty na stronie.
  3. Etap 3 | Design i kodowanie Projekt strony jest przygotowany indywidualnie - przygotowany od początku do końca tylko dla Twojej firmy. To zapewnia najlepsze dopasowanie do branży i możliwość lepszego dotarcia do klientów.
  4. Etap 4 | Prezentacja i testowanie Prezentujemy Ci kilka wersji, a gdy wybierzesz najlepszą zabieramy się za testowanie strony.
  5. Etap 5 | Uruchuomienie i obsługa Uruchamiamy stronę, konfigurujemy skrzynki pocztowe i hosting. Zapewniamy też wsparcie po stworzeniu strony.

Certyfikuje nas Google

Czy wiesz, że

Wiemy jak tworzyć strony, które zajmują czołowe miejsca w Google - posiadamy Certyfikowanych specjalistów Google Ads. Nasze strony uzyskują idealne wyniki w oficjalnych testach Google i innych niezależnych firm. Aby dbać o solidny wizerunek Twojej firmy w internecie i bezpieczeństwo na stronie internetowej wdrożymy zabezpieczenie certyfikatem SSL.