Zainwestuj w nową stronę internetową WWW i zostań liderem w Twojej branży w okolicy

Chcesz pozyskać więcej klientów? Z powodzeniem tworzymy strony internetowe dla firm z Bytomia, Tarnowskich Gór, Piekar Śląskich i okolic. Umieścimy Twoją firmę na czołowych miejscach w Google co zagwarantuje Ci nowych klientów. Nasze działania promocyjne i pozycjonowania możemy skupić lokalnie, czyli Bytom, Tarnowskie Góry, Piekary Śląskie lub na szerszy obszar typu województwo lub cała Polska. Nowoczesna strona internetowa to inwestycja na kilka lat - nie będziesz musiał tworzyć nowej strony www po roku, czy dwóch.

Stawiamy na długoterminową współpracę z dużymi i małymi firmami

Stawiamy na długoterminową współpracę opracowując strategię działania, która pozwoli Ci zdobywać nowych klientów z Twojej okolicy. Współpracujemy z dwoma oddziałami i autoryzowanymi przedstawicielami jednej z największych firm leasingowych w Polsce - Europejski Fundusz Leasingowy S.A. - w Gliwicach i Sosnowcu.

Profesjonalny wizerunek firmy w sieci dzięki nowoczesnej stronie internetowej

Nowoczesna, przejrzysta i szybko wczytująca się strona internetowa zapewnia firmie profesjonalny i kompetentny wizerunek w sieci co przekłada się na większe zaufanie i gwarantuje, że firma będzie postrzegana jako ta z którą warto współpracować.

  • Responsywność - dotrzesz do każdego klienta, ponieważ nasze strony wyświetlają się na każdym urządzeniu, niezależnie od modelu telefonu czy wielkości ekranu, świetnie prezentują Twoją ofertę i produkty
  • Twoja strona będzie dobrze odbierana przez klientów i osoby z branży - wyróżnimy Twoje najlepsze cechy i atuty, dla każdego z naszych klientów budujemy indywidualną i niepowtarzalną stronę internetową, aby jednocześnie wyróżniała się i przejrzyście przedstawiała to co może przekonać potencjalnych klientów do zakupu u Ciebie
  • Będziesz wyżej od konkurencji w Google - pozycjonujemy Twoją stronę internetową w Bytomiu, Tarnowskich Górach i okolicach np. Piekary Śląskie, gdy klienci będą szukać Twoich usług np. obróbka metali Bytom - Twoja firma wyświetli się na najwyższych pozycjach
  • Zabezpieczone certyfikatem SSL
  • Intuicyjne dla każdego i proste w obsłudze

Cenimy rzetelne podejście do pracy, dlatego oferujemy Państwu tylko sprawdzone narzędzia i techniki, które pozwoliły naszym klientom osiągnąć sukces w postaci większej ilości klientów i lepszej sprzedaży na rynku lokalnym i ogólnopolskim. Nasze strony internetowe są budowane przez certyfikowanych specjalistów Google więc masz pewność, że oferta Twojej firmy dotrze do klientów, którzy szukają takich usług i produktów, które oferujesz.

Jeśli Twoja strona internetowa znajdzie się w czołówce w okolicy to Twoja firma i jej sprzedaż również

Wiemy jak pozycjonować strony internetowe w Bytomiu i okolic np. Tarnowskie Góry i Piekary Śląskie. Dzięki temu będziesz lepiej widoczny dla klientów i przyciągniesz ich do siebie więcej. W przeciwieństwie do reklamy ogólnej typu banery reklamowe na drogach, którą widzą również ludzie nie zainteresowani usługami i produktami z Twojej oferty, pozycjonowanie strony WWW zapewnia, że odnajdą Cię ludzie szukający konkretnych usług i produktów, które Ty oferujesz.

Google w 2018 r. wprowadziło 3200 zmian w algorytmie wyszukiwania - w porównaniu do paru lat wstecz gdzie było ich 300-400 rocznie to bardzo dużo. Jednak dla profesjonalnej agencji zmiany to okazja do osiągnięcia jeszcze lepszych efektów. W celu zdobycia najwyższych pozycji dla Twojej strony internetowej w Bytomiu, Tarnowskich Górach i okolicach stale monitorujemy zmiany. Wdrażamy aktualizacje i działania mające na celu jak najlepsze wykorzystanie tych zmian na Twoją korzyść.

10 powodów, dzięki którym Twoja firma poprawi sprzedaż dzięki stronie internetowej

  1. Stały dostęp klientów do twojej oferty Strony są otwarte 24 godziny na dobę. Prawdopodobnie najważniejszym powodem jest to, że własna strona internetowa będzie promować Twoją organizację 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu na całym świecie. Możesz spać w łóżku lub spędzać czas z rodziną, bez względu na porę dnia i nocy, każdy może znaleźć szczegółowe informacje o tobie, twojej firmie lub organizacji. Nic innego nie oferuje takiej elastyczności. Internet działa stale dla Ciebie i jest dostępny dla Twoich klientów 24 godziny na dobę.
  2. Najlepsza wizytówka twojej firmy Strony mogą wyświetlać duże ilości aktualnych informacji (ich pojemność jest prawie nieograniczona), dostępnych w każdej chwili dla każdego, kto ma dostęp do Internetu. Strona internetowa może odegrać rolę bogatej, wysokiej jakości, interaktywnej, kolorowej broszury zawierającej wszystkie oferowane przez Państwa towary i usługi. Jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia. Może być ona łatwo aktualizowana, dzięki czemu Twoje oferty produktów i ceny będą zawsze dokładne. Twoja strona internetowa jest jak Twój super pracownik, który wprowadza na rynek Twój produkt/usługę. Odpowiada na pytania i często przynosi dochód podczas snu.
  3. Dwa słowa mówią wszystko Strona internetowa jest najbardziej dogłębnym źródłem informacji, jaki można zaprezentować swoim potencjalnym klientom, zazwyczaj w jednym lub dwóch słowach. Promując swoją stronę internetową, na drzwiach wejściowych lokalu, na wizytówkach, w telefonie do kogoś, kto szuka Twojej lokalizacji, w ogłoszeniach radiowych, w reklamie w gazecie, wszędzie - możesz w zasadzie "opowiedzieć" wszystko o swojej działalności podając nazwę swojej strony. Więc Twoja strona internetowa nie powinna być integralną częścią Twojego ogólnego planu marketingowego?
  4. Elastyczne narzędzie do szybkiego wprowadzania zmian Jak już raz zaprezentujesz Twój biznes jest online, możesz kreatywnie wykorzystać swoją stronę internetową jako elastyczne narzędzie marketingowe. W przypadku broszur i wizytówek lub fizycznych billboardów zmiana jednego zdania może trwać tygodniami. Nie zapomnij o możliwości zmiany mediów, które klient już ma w swoim posiadaniu. Dzięki stronie internetowej można zmienić jeden obraz lub zdanie aż do całkowitej zmiany w ciągu zaledwie kilku godzin. Dzięki Twojej stronie internetowej, Twoi obecni i potencjalni klienci mogą codziennie lub co tydzień otrzymywać najświeższe informacje o Twoich nowych produktach, promocjach, cenach, itp. Możesz dodawać i rozszerzać swoją stronę w razie potrzeby o nowe informacje, zmiany w numerach telefonów, wydłużone godziny pracy, lub cokolwiek potrzebujesz dodać, wszystko to stosunkowo tanio i natychmiastowo. Klienci i potencjalni klienci będą mogli od razu zapoznać się z nowymi informacjami. Jeśli Twoje materiały muszą być udostępnione publicznie w sposób uwzględniający czas, Twoja strona może zapewnić taką możliwość.
  5. Reklama o wiele tańsza niż tradycyjne formy Tylko wyobraź sobie, jedną "broszurę", którą cały świat może zobaczyć natychmiast. Brak przedruku i redystrybucji drogich katalogów. Zmiany lub aktualizacje mogą być dokonywane bez ponoszenia kosztów całkowitej reprodukcji. Porównaj koszt małej reklamy w magazynie lub gazecie (która jest dostępna tylko przez ograniczony czas) lub koszt druku i wysyłki katalogów z kosztem posiadania witryny internetowej, która jest dostępna 24 godziny na dobę. Przekonasz się, że przy stosunkowo niewielkiej inwestycji, możesz dotrzeć do milionów innych ludzi przez Internet i zrównać szanse z większymi firmami. Twoi klienci mogą w każdej chwili uzyskać aktualne informacje lub cennik Twoich towarów lub usług, wystarczy spojrzeć na odpowiednią stronę na Twojej stronie internetowej. Jest to narzędzie marketingowe, z którego możesz korzystać przez lata.
  6. Buduj reputację, wiarygodność i zaufanie z potencjalnymi klientami Wielu Twoich potencjalnych klientów może nie być zaznajomionych z Twoją firmą. Strony internetowe stanowią idealne forum do zaprezentowania potencjalnym klientom swojej dotychczasowej pracy i osiągnięć. Dobrze zaprojektowana strona internetowa może pomóc przekazać profesjonalny wizerunek Twojej firmy i dać Ci szansę na pokazanie potencjalnym klientom, że oferujesz wyjątkowe produkty i usługi. Referencje klientów, zdjęcia pracowników, portfolio dotychczasowej pracy itp. to doskonałe narzędzia do budowania zaufania i pewności siebie wśród klientów.
  7. Czas to pieniądz Niech ludzie wiedzą, kim jesteś, gdzie jesteś i co robisz. Ile czasu spędzasz na telefonie rozdając banalne informacje? Wskazówki, jakie produkty nosisz, jakich produktów nie nosisz, w jakich godzinach jesteś otwarty, wskazówki ponownie, cena jakiejś usługi, jak jedna z Twoich usług "działa", wskazówki ponownie, i tak będziesz otwarty do 21:00 jutro wieczorem. Za pośrednictwem strony internetowej możesz informować opinię publiczną o tym, dlaczego i w jaki sposób mogą oni korzystać z Twoich produktów i usług, podawać nazwy, numery, adresy i wskazówki, aby umożliwić ludziom kontakt z Tobą. Będziesz zaskoczony, jak bardzo Twoja strona internetowa zdejmie Ci ręce, jednocześnie prowadząc do Ciebie biznes.
  8. Szersza baza klientów Posiadanie strony internetowej oznacza, że możesz dosłownie mieć ogólnoświatową publiczność, co zwiększa Twoją bazę klientów poza normalnymi granicami geograficznymi. Informacja jest potężnym narzędziem marketingowym i jedna strona dociera do wielu ludzi. Biznes często pochodzi od ludzi, którzy znają cię, ale Web daje szansę przekazać swoją kartę do tysięcy. Twoja obecność w Internecie naraża Cię na większą liczbę potencjalnych klientów, czy to lokalnie, w całym kraju, czy na całym świecie. Jeśli cię nie ma, potencjalni klienci mogą nie wiedzieć, że ty w ogóle istniejesz.
  9. Wzmocnij swój profesjonalny wizerunek Dodawanie nazwy domeny do wizytówek, artykułów papierniczych i materiałów reklamowych przyciąga uwagę i mówi ludziom, że naprawdę masz na myśli biznes. Dla małych firm dobrze zaprojektowana strona internetowa to świetny sposób na wzbudzenie zaufania i wyglądanie na większą niż jesteś! Nawet jeśli jesteś jednoosobowym sklepem lub małym, trzyosobowym biurem, strona internetowa może sprawić, że będziesz wyglądać jak duża, profesjonalna operacja. Dostajesz nie tylko osobistą nazwę domeny, którą możesz zatynkować na wszystkich materiałach drukowanych, ale także możesz zastąpić ten darmowy adres e-mail konsumenta (np. jannowak@interia.pl) własnym biznesem dla dodania marki i wiarygodności (np. biuro@mojafirma.pl).
  10. Zwiększenie sprzedaży Jeśli jesteś w biznesie, to prawdopodobnie masz jakąś konkurencję. Jeśli twoja konkurencja korzysta z dobrodziejstw internetu, dlaczego i Ty nie powinieneś też? Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty czy usługi, doskonała strona internetowa stworzona przez solidną firmę, zwiększy Twoją sprzedaż. Wiele małych firm, które posiadają strony internetowe, ma słabo zaprojektowane strony, które często pogarszają wizerunek ich firmy. Nasze profesjonalnie zaprojektowane strony internetowe z pewnością poprawią wizerunek Twojej firmy.
  11. Opinii klientów w celu poprawy obsługi klienta Statystyki badań statystycznychW przeciwieństwie do większości form reklamy czy materiałów promocyjnych, sieć nie jest ulicą jednokierunkową. Twoja strona internetowa może pozwolić na szybką reakcję klientów i dać Ci szansę na przetestowanie Twojego marketingu. Możesz zbierać informacje o swoich klientach przy minimalnych kosztach, wykorzystując ankiety online, mogą one dostarczyć cennych informacji o tym, kim są Twoi klienci i czego chcą. Formularze online lub adresy e-mail mogą być wykorzystywane w celu umożliwienia klientom zwrócenia się z prośbą o wycenę lub o dalsze informacje.
  12. I wreszcie: dlaczego nie? dlaczego nie? Dzisiaj widzisz adresy dot com wyświetlane prawie wszędzie na wszystkich rodzajach mediów. Wiele firm ma teraz pewien rodzaj obecności w sieci, a te, które nie cierpią z powodu piętna bycia poza pętlą. Istnieje wiele surferów tam, a niektóre z nich prawdopodobnie szukają Ciebie. Pokaż, że jesteś częścią tej społeczności, ponieważ istnieje duża szansa, że twoja konkurencja jest już w sieci.

Certyfikuje nas Google

Nasi firmowi certyfikowani specjaliści Google przed opublikowaniem strony internetowej dbają o jej jakość więc jest zgodna z wymogami Google i osiąga najlepsze wyniki w niezależnych testach prędkości.

google ads i adwords bytom

Identyfikacja wizualna spójna z stroną internetową WWW i zapadająca w pamięć

Działamy kompleksowo - zaprojektujemy dla Ciebie logo i inne elementy materiałów reklamowych (np. wizytówki, grafiki na Facebook, Instagram, banery) dzięki czemu identyfikacja wizualna firmy będzie spójna i zapadała w pamięć Twoim klientom. Serdecznie zapraszamy do owocnej współpracy. Każdy biznes jest inny dlatego do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Dbamy o terminowość realizacji i rzetelne wykonanie zadania. Skontaktuj się z nami, poznamy Twoje oczekiwania, zaprezentujemy wstępny projekt i przedstawimy wycenę.